Az AMD megosztott egy videót, amiben bejelentik, hogy a Starfield PC verzió exklúzív partnerei lesznek. Ugyanebben a videóban Todd Howard elmondja, hogy a Starfield a Creation Engine 2-t fogja használni, ami nagy újdonság, ugyanis ez lesz az első játékuk, ami ezt a motort használja majd.

AMD egyik legnagyobb fegyverére, a több magos CPU-ra lesz optimalizálva a játék, valamint Todd Howard azt is elárulta, hogy az FSR 2.0.-át használja majd a játék.

Ami viszont kicsit aggasztó, hogy a Starfield nem támogatja majd az Nvidia DLSS 2 és DLSS 3-at. Sajnos a rivalizálás odáig fajult, hogy az AMD nagy erőket fektet abba, hogy megakadályozza az Nvidia AI által upscalingelt megoldásait. Ráadásul a Starfield az eddigiek alapján egy elég CPU megterhelő játék lesz, épp emiatt a DLSS 3 könnyített volna a dolgokon.

Szerencsére, ha moddolásról van szó, szinte nincs lehetetlen, PureDark már megcsinálta korábban a Fallout 4-re, vagy a Skyrim-re is, hogy a játék használja a DLSS 3-at.

A játék előreláthatólag szeptemberben fog megjelenni és elég nagy gépigény kell majd a futtatásához:

MINIMUM:

  • Operációs rendszer: Windows 10 version 2004 (10.0.19041.0)
  • Processzor: AMD Ryzen 5 2600x, Intel Core i7-6800K
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videókártya: AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce 1070 Ti
  • DirectX: Version 12
  • Tárhely: 125 GB available space
  • Egyéb extrák: SSD szükséges

AJÁNLOTT:

  • Operációs rendszer: Windows 10/11 with updates
  • Processzor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
  • Memória: 16 GB RAM
  • Videókártya: AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080
  • DirectX: Version 12
  • Tárhely: 125 GB available space
  • Egyéb extrák: SSD szükséges

Szólj hozzá