Egyre gyakrabban hallani olyanról, hogy a fejlesztők nem tudják az előírt dátumra elkészíteni a játékot és nem egyszer előfordult már, hogy többszöri halasztásra sem jött ki egy-egy játék. Olyannyira gyakran előfordul az ilyen, hogy lassan már az meglepő, ha az első megjelenési dátumot tudják tartani, nem úgy, mint a Chop Goblins fejlesztője – David Szymanski, aki nem hogy az előírt dátumra adta ki játékát, hanem még azelőtt dobta ki piacra.
Chop Goblins egy retro shooter, ami nem több, mint 30 perces játékidőt ígér, és eredetileg január 2-án került volna a tálcára, de idén előbb jött a Jézuska. Egy egyszerű twitter üzenetben tette közzé David a hírt, annyit tett hozzá, hogy „Unatkoztam”.
Később szerencsére azért egy velősebb magyarázatot adott, megint egy twitter üzenetben közölte, hogy a macskája volt a hunyó, mert míg David kiment a szobájából, addig a macskája elfoglalta a helyét és ő dobta ki a nagypiacra a játékot.