A Victura bejelentette, hogy a Six Days in Fallujah korai hozzáférési szakaszának a megjelenése június 22-én kezdődik. Ennek a bejelentésnek az örömére a kiadó egy új gameplay trailert is kiadott.
A Six Days in Falljuah egy taktikai COOP-FPS lesz. A játékban procedurálisan generált küldetések lesznek, amelyek a 2004-es iraki háború második falúdzsai csatájának valós eseményein alapulnak. Emellett a fejlesztőcsapatok azt tervezik, hogy az eddigi legautentikusabb katonai lövölde játékot készítik el.
A Victura megosztotta a játék útitervét is.
“A Six Days realisztikus, 4 játékosra szabott és optimalizált taktikai kooperatív küldetésekkel indul, amelyek az invázió első napjaiban játszódnak a város északi részén, ahol a koalíciós erők számos felkelővel és ártatlan civilekkel találkoztak. Idővel további mapokat, küldetéseket napszakokat és időjárási hatásokat fognak hozzáadni a játékhoz, valamint valós különleges műveleti erőket, felszereléseket és küldetéseket.
Kezdetben a Six Days egy Players vs. AI intelligencia kooperatív többjátékos élményt kínál. Az Early Access előrehaladtával hozzáadtunk hozzáértő AI csapattársakat, akik követik majd a parancsaidat, valamint civileket, akik jelentősen megnehezíthetik a dolgokat a küldetés helyszínén.
A korai hozzáférés során elkezdjük bemutatni a sztorikampány néhány küldetését is. Ezek a küldetések konkrét igaz történetekből merítenek, és olyan amerikaiak és irakiak mesélik el őket, akik ott voltak.”