A World of Anterra indie RPG játék nem kis bejelentéssel jelent meg a Kickstarter-en, mégpedig, hogy ez a játék lényegében „Skyrim pixel artban”.
Anterra egy olyan élő világot ad a játékosoknak, ahol az NPC-k napi rutinjukat követve élik életüket, miközben dinamikusan reagálnak a világ eseményeire. Ezt a világot szabadon és a saját tempódban tudod majd felfedezni, anélkül, hogy a játék bármit is ráderőltetne. Gazdag, nem lineáris története és küldetései szerteágazó utakat fognak követni, így azt teheted és oda mehetsz ahova csak akarsz.
Nem megszokott párbeszédpanel terül elénk, nem az általános előre megírt dialógusokat fog kérdezni és mondani karakterünk, hanem csak egy-egy kulcsszóra kérdez rá a felsoroltak közül, vagy akár írhatunk saját kulcsszavat is, a bemutató videóban a karakter a ’boat’, azaz a csónak szót üti be egy part menti NPC-nek, aki elmondja, hogy a csónak itt mit sem ér, hisz az óceán nagyon haragos és veszélyes.
A körökre osztott harcrendszer pedig igazi taktikázást kíván, de ezen felül szerepet kap a kraftolás is, de ha már a történet folytatása a nehezedre esik, akkor szóba jöhet egy laza halászat, vadászat, főzés, ház építés, vagy akár kincskeresés különböző térképek alapján.
A World of Anterra nem egy egyszerű játékot ígér nekünk, ezért aztán sok munka is van vele, Kickstarter-en 99.790 dollárt kértek a fejlesztéshez, ennek már a dupláját is elérték, úgyhogy remélhetőleg semmi akadályba nem ütközik majd a kijövetel. PC mellett Switch-en, a lehető összes PS-en és szintén az összes Xbox-on is élvezhetjük majd a játékot. Egyelőre csak annyit tudunk, hogy 2023-ban jön majd ki a játék.